Erikatta

2009-08-28
16:57:49

28/8
Träningen är igång från måndag till fredag med tisdag som "ledig" dag. Ewa lever upp till förväntningarna so far och idag medverkar vår nya passare Kelly Verboom första gången på träning. Hon kom till Sverige igår nämligen så det ska bli spännande att träffa henne!
Agnes har flyttat till London för fyra månader framöver och man är allt lite avis.
I övrigt har alla skolor satt igång och många gamla vänner är out of town (läs Torup). Baggis har till och med flyttat till Göteborg. Det är så trevligt här på sommaren när det är massa kära vänner omkring :) som syrran, Fanny, Sarah, Agnes, Baggis som nu alla dragit iväg.
Sommaren börjar sina ut nu.

Nu ska jag åka till träning om några minuter. Wiedersehen!

Imorgon fyller Katta 18 Grattiis :D

Kommentarer:
#1: Agnes

hej erika :D vill bara säga att du kan ha koll på vad jag gör via min blogg. Så som jag har koll på dig här. www.agnesmaarklund.blogg.se Puss<3

2009-08-30 @ 22:57:07
#2: agnes

det är min samhällslärare, han heter anders. jaa allså det är möjligt men hon kommer nog ta betsalt för att ni bor här :/ så jag tror det är smidigare med b&b eller vandrarhem etc :) också har jag bara en extra säng.

2009-09-02 @ 22:22:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: