Erikatta

2009-07-31
16:53:19

Ack du spännande liv
Javisst är det spännande tider alltid :) Så spännande att jag håller på att bli galen ibland. Men tids nog, tids nog... hehe.
Så länge får man bara se till att hålla sig i en form så man klarar av vad som komma skall.
Nästa vecka är det Swedish Beach Tour i Halmstad på stora torg! som förra året. Så kom dit och kolla läget alla stekare B)
Eftersom jag jobbar nästa vecka också ska jag vara där onsdag- fredag from 17.00 - på eftermiddagarna.

Nu ska jag äntligen ha helg!! Och den börjar med ett träningspass.

Kommentarer:
#1: sarah

kommer till hstd måndag natt, ring när du är i stan! puss

2009-08-01 @ 13:48:56

hejhej :)



Jag gör gratis bloggdesigner, så om du är intreserad kan du väl titta in på min blogg? :D

2009-08-03 @ 11:07:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: