Erikatta

2009-10-16
10:24:27

Det snöar

Ja, det snöar! Stora flingor faller ner från himmeln i Torup och lägger sig som ett vitt, än så länge tunt täcke på marken. Det är sant. Och här sitter jag och är fredagsledig :) Såg precis tidningen också, två snygga brudar i den idag ^^

På söndag har vi premiärmatch i elitserien borta mot Örebro (wish us good luck)! Idag på träning får vi veta vilka tolv av de femton som får åka med. Eftersom vi är femton i truppen och man bara får ha tolv på pappret så är det tre som varje gång inte får vara med som ombytt. Och, idag får vi presenter! Eller ja, det är en ny väska med alla våra kläder i, reskläder, matchkläder, overaller och sådant. Men det är ju alltid kul med lite nya prylar :)

Nu ska jag ta mig tusan äta frukost! Och lyssna på Lasse Lindh som jag och Anna återupptäckte igår att vi inte lyssnat på sen evigheter men älskar det såå ! Åh det får mig att längta till sommaren!

Typiskt att det snöar då..




Kommentar:
#1: anna

han när underbar! vilken tur att vi fann honom igen ;P haha ladda infööööör imorrn! (JAG ÖNSKAR OSS LYCKA TILL!!)

2009-10-17 @ 12:42:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: