Erikatta

2009-09-13
19:14:53

Kändisdjungeln
Kändisdjungeln.. vad är det?

Igår var det Johannas födelsedag och hon var uppmärksammad i en mycket bra artikel enligt min mening i hallandsposten. Yes, happy birthday!

Jag och Anna tog med Kelly till Ge-Kås också - success :) Pengarna fick egna ben och placerade sig i Ge-kås-kassan snabbt.
Det där med engelska och svenska flyter ihop lite numera. Eftersom det blir mest engelska med laget, engelska träningar, och annars när Kelly är med har man nästan börjat tänka på engelska. Och talar engelska när man inte behöver av misstag. Men det gör inget :) man får ju användning av den!

Idag hade jag bestämt mig för att placera ett fyspass i örnahallens gym. Så fick jag ett mess av Cina och sen kom Kelly så plötsligt blev vi tre :) Så idag har det blivit en timmes gym, lite längder i bassängen och svettandes i bastun. En perfekt söndag egentligen.

Nu medan jag väntar på mattias ska jag smaka en ny chips-sort (sourcream bearneise) och tända mitt ytterst coola ljus (det skiftar färg hela tiden!) som jag fyndat.

Adios vänner

Kommentar:
#1: Agnes

Kelly verkar smälta in i laget väldigt bra :)

2009-09-23 @ 20:58:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: