Erikatta

2009-08-16
15:00:44

Söndagsshopping
Ja, om en liten stund ska vi (cina emilie med flera?) göra vårt årliga besök på Base i Falkenberg och inhandla behövande träningsutrustning och kläder. Och där ryker inte bara hundralapparna utan tusenlapparna snabbt. Det gäller alltså att räkna ut vad man verkligen ska ha innan. Man vet ju hur köpsuget kan slå till i de mest olämpliga lägen :P och ja, till och med och särskilt när det gäller träningskläder, skor och utrustning. Så det gäller att hålla fokus och vara fullt koncentrerad på det man ska ha och låtsas som om övriga artiklar inte existerar.
Imorgon har vi inte träning. Istället blir det ett möte på Depend med vår nya team mate och tränare, Ewa Kalinovska som ska ansluta sig till gänget. Jag längtar tills det blir lite bättre diciplin i hallen igen och räknar starkt med det.

Imorgon börjar jag jobba på Rydö skola igen. Det ska bli riktigt riktigt trevligt att få se de små retstickorna igen :)

Annars kan jag också berätta att min kropp inte tar in alkohol eller onödigt onyttig föda för tillfället. Det, samt god sömn och mycket träning ska få mig att hålla, att räcka till i år. Man måste ju tro på det :)
Så gör inga försök med mig!



Kommentarer:
#1: Sara

Wahh, då borde jag vara extra nervös då med andra ord;) ska bli kul att se dig kexet!

2009-08-21 @ 19:00:27
#2: amanda

ja helt läskigt ^^ Haha nja den trivs nog rätt bra i simbassängen där inne.;) tror jag kommer gå över tiden. Hör av dig när du vet när ni spelar första matchen!

2009-08-24 @ 19:43:51
#3: Amanda

Då ska jag titta! :)

2009-08-25 @ 12:12:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: