Erikatta

2007-08-19
11:38:36

Cykla till Hylte

Ja det var vad vi gjorde. Eller jag gjorde, helt spontant.
Sarah mötte mig på hälften ( vilket råkade bli i Rydö, efter att Rydöbackarna nästan tagit livet av mig och jag blev tvungen att ha vattenpaus hos kusinerna ) .

Crazy Horse hade punka så Sarah fick lämna honom hemma och istället ta trogne Harald Blåtand, mycket charmigt. 

Ingen av Harald Blåtand eller den så kallade Grin Ulf hade lampor vilket resulterade i cykling på egen risk i mörk skog då och då,,, Efter en och en halv timme av vad som mest verkande vara uppförsbackar, kom vi fran till Hylte :P
Då blev det glass innan vi tog cyklarna till Amanda där vi såg den sjukaste film jag sett på länge :O Black Sheep hette den, handla om mördarfår hah annorlunda jävel som gjort den , men kul va det ^^

image149< det blev så schweinit kallt om örona så jag blev tvungen att låna en mössa halvvägs ^^
image148< hetecyklar

Bilder läggs nu också upp på http://eeriikan.bilddagboken.se  fixat o klart ^^  bara att checka

//eriika


Kommentar:
#1: Sarah

cyklingen var bäst! favorit i repris nästa sommar

2007-08-19 @ 20:27:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: