Erikatta

2007-08-09
19:22:24

Noteringar

Senaste bilderna på paret Beckham publiceras i , och på omslaget till W Fashion Magazine. Inte illa, inte illa..
Var hittar man ett snyggare par liksom :O  damn they're hot together..   eller vad säger ni ^^


image131 

Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-01Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-02Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-03Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-04
Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-05Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-06Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-07Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-08
Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-09Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-10Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-11Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-12
Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-13Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-14Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-15Becks-posh-w-mag becks-posh-w-magazine-16

 



 citat jag fann apropå ingenting:

Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.
Bert Karlsson om Bosse Ringholm, skolkamraten från Skövde
 
Vapen dödar inte människor. Vapen produceras i syfte att göra det möjligt för människor att använda dem till att döda människor.
Clever potatoe , George W. Bush

Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.
Britney Spears

We don't like their sound, and guitar music is on its way out.
Decca Recording Company, rejecting The Beatles, 1962

Thank you for the mess!
Kjell Magne Bondevik, Norges statsminister, efter en gudstjänst i Brasilien


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: