Erikatta

2007-08-23
19:11:29

OFATTBART!!!

Nu är jag såå jävla jag-vet-inte-vart-jag-ska-ta-vägen-arg!!!
HUR GÅR SAKER OCH TING TILL EGENTLIGEN ???  Hade jag nån i närheten skulle denna person ligga illa till nu LAGET ÄR LÄTT VÄRDA DEN PLATSEN och vaddå ? lite skamligt av värnamo att tacka ja också (?) även om jag inte vågar säga hur jag hade gjort i det läget Men DET HÄR ÄR FAN INTE SANT !!? DET ÄR TILL OCH MED TVÅ LAG MELLAN OSS I FÖRRA ÅRETS TABELL!!
Vi förlorade hur mycket förra året? påminn mig? AA JUST DET TVÅ MATCHER EN HEMMA OCH EN BORTA MOT GÖTEBORG (ni va för bra) och så några fåtal set. ÄR INTE DET BRA NOG ?? BETYDER DET INGENTING ELLER??? nej vänta..... JAG VET !! vi värvar italienska landslaget så hade vi fått ELITSERIEPLATSEN istället för Valla ( Grattis till Elitserien! ) Jag fattar inte detta ? Helt plötsligt är förra årets bra spel av tjejerna helt bortglömt bara?? Är det så här man tar hand om unga volleybolltalanger ? Jag har ännu inte snackat med någon av tjejerna om det här men vet hur besvikna de är, Och jag, som inte ens var med och spelade förra säsongen, p.g.a. Korsbandsskada är sjukt besviken på tävlingsledningen. OCH NEJ ERAN MOTIVERING HÅLLER INTE!! ever seen those girls play? Tror inte det va? VRFÖR ENS SPELA OM SM-GULDET ? Ta de som ser bäst ut på pappret bara och ge dom pokalen vet jag..  Och jag menar, okej om ett lag som kom 2a i en annan serie fick platsen, men vi är ett lag som spelade näst intill felfritt säsongen igenom med mål på div.1 och en gratis plats ges till laget som kom 5a i samma serie. JAG KALLAR DET TYP STÖLD?

Laget ni är underbara och skulle definitivt platsa i div.1, så varför vi inte fått platsen finner jag obegripligt.
dessutom någon hjärtlös person som bestämmt detta.
Skriver mer sen måste gå nu, är så upprörd att jag börjar gråta snart.... Hej sålänge


Kommentarer:
#1: Sarah

aj aj aj då :S lät ju inte alls bra, ni får spela röven av er i år och hämnas nästa säsong!

2007-08-23 @ 19:13:58
#2: Emma

HJÄLP. vad har hänt? du verkar rätt upprörd?!

2007-08-23 @ 20:11:57
#3: fanny

håller helt me :@grr e så arg =/

2007-08-23 @ 22:09:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: