Erikatta

2007-08-22
22:44:04

Onsdagsträning

Shiet brudar va det ser bra ut! Efter bara en och en halv vecka på plan !! Saknar fortfarande en del som har lämnat oss med frågetecken men sikket tempo det va idag på träningen :) funkar hur bra som helst oftast. Lätt att vi är värda en plats i div.1 eller ?
Känns otroligt bra att spela och komma igång igen :D det behöver både kroppen och jag...
Donika lirade loss me oss idag för första gången med! Kuul bruden å se dej :D Blir en grym säsong, känns så ...

Och Fanny, förstår att det är kul på bilbingo, å speciellt med Looket Olsson och sådär, men nästa gång kan du väl offra det för oss va ?

<3


Kommentarer:
#1: Sarah

jag hade också valt bilbingo xD

2007-08-23 @ 09:56:09
#2: Fanny

Lätt att vi e värda den där div. 1 platsen :O och ja bilbingon om jag nu hade fått välja hade jag ju självklart tagit volleybollen :D alla tanetr som klagade på korven som jag å stina tillagade inget fel på den haha nåra kom å bytade korv bara för dom tyckte dom va kalla xD

2007-08-23 @ 15:34:33
#3: erika

klaga på korven ? XD hahaha kära nån ...

2007-08-23 @ 17:45:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: