Erikatta

2007-08-14
20:19:31

Sista sommarlovsveckan

image138 hej :P

- Säsongens första bollträning har genomförts , och det känns mer än sjukt skönt att få komma igång igen :D För er som undrar så, ja jag spelar ohindrat nu, fast helt klart är att jag inte kommer känna mig riktigt "frisk" förrän jag spenstar minst halvmetern igen ...
Man har ju varit i bättre form , men det kommer .. 

- Liseberg i Söndags:
image132< dom där två fick med mig i Uppsvinget, trodde jag skulle dö det gör jag fean inte om..

image134 < Balder , en Bagatell

image135 < så här kul kan det va att åka rulltrappa på Liseberg, wiiie^^
image136 < kanonen-debut blev det med :) heh



- Ge-kås
imorgon, Base Sport på torsdag och sen drar skolan igång då...
Brukar va rätt så kul och börja efter ett sommarlov iaf , men man vet ju hur det blir efter ett par veckor..

- Min favorit-syrra flyttar på Lördag :'(
Leaving me here with Krillen , ska nog gå det me, bara hon kommer tillbaka då och då :P

♥  puuuss


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: