Erikatta

2007-12-15
16:48:51

Beundransvärda Baggis
Igår gjorde vi ju lite tester. Bland annat skulle vi stå mot en vägg med knäna i 90 grader så länge vi kunde. Jag kan då berätta att jag uthärdade i 1 minut och 50 sekunder , mer eller mindre bra.
Men då tog jag upp det här med Baggis för hon är nämligen mer eller mindre känd nu för att just stå mot en vägg med knäna i 90 grader. Gissa gott folk hur länge den människan står! :O Helt otroliga trettiosju minuter!! Guud Baggis, jag fattar det knappt, jag får ju typ mjölksyrebrist efter bara två minuter!  Den som stod längst i den klassen förutom Baggis var en kille som stod i tio minuter, hon stod alltså i 27 minuter till. Jösses va imponerande..!!
Fusk? Inte en chans. Finns inga möjligheter till det och hade det funnits så hade det aldrig fallit den bruden in.
Jag var bara tvungen att fråga henne när hon egentligen började få mjölksyra och då svarar hon "Det fick jag inte när jag satt där, det vara bara så tråkigt" HAHA ?? vad är människan gjord av? jag bara undrar :D

Du är så grym Baggis :)
 
image218

Kommentarer:
#1: fanny

BAGGIS ÄR BÄST :D

2007-12-15 @ 17:33:26
#2: erika

oohjaa!! försök slå det liksom, går ju fan inte ! hah....

2007-12-15 @ 19:15:54
#3: Mimmi

Jäklar vilka benmuskler hon måste ha! :D

2007-12-16 @ 19:52:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: