Erikatta

2007-12-01
10:56:55

Det kallas självdisciplin

Dagar utan aktivitet måste gå till att plugga det vet alla som ska ta studenten och har ett liv utanför skolan. Det är bara det att när man har en sådan dag och man har bestämt att jag ska göra klart den uppgiften och börja på dom och så vidare, jaa... då kommer man av nån konstig anledning plötsligt på att man måste städa bakom elementen eller frosta frysen eller stryka kläderna ... så blir inget gjort i alla fall. Men i torsdags satt jag faktiskt några timmar med litteraturen och jag blev klar med en av två delar och så kom jag på mig själv med att vara ganska nöjd ^^ Den här dagen ska alltså vigas åt den andra litteraturdelen om allt går enligt planerna...

Imorgon är det match :) :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: