Erikatta

2007-12-21
11:25:41

eraika
Kom precis hem från frissan och det var mer än sjukt skönt att fixa till håret lite, trots att det går på en del pengar ...
Sitter här i kyla nu, elementen i huset är utslagna, eller rättare sagt de har varit det hela natten och nu har de precis satts på igen. KALLT vill jag lova att det är! Brr...

Igår var jag bara i skolan en kort stund och sen åkte jag med Elin, Elise, Sara och Alexander till MAX och åt oss lite fetare.
Och så kom Sarah hem från Paris!! Var tvungen att åka och träffa henne ju, såå kul att se dig här hemma igen, det känns att du saknas.. Hoppas vi hinner ses en del under lovet nu :)

Idag måste jag nog till banken, eller kanske imorgon om jag inte orkar idag.. mest orkar jag inte för att det är så satans kallt ute hah :O aja.. träning har vi i alla fall sen, och imorgon ska vi in till stan och avsluta julklappshandeln! Vill bara bli av med det nu..
Är ju faktiskt jul på Måndag!! det känns lite konstigt, jag har inte fårr någon julkänsla alls. Ingen kalender, adventsöndagarna bara rusar förbi (oftast matchdag för oss ju) ingen snö (vilket jag inte gnäller över iofs), ingen julmarknad har jag varit på och ytterst lite julmusik, och julgodisbakning ska göras idag..
Det kanske hinner komma en jul ändå, eller vad tror ni? :)

<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: