Erikatta

2007-12-04
08:03:54

Ett år sen
Idag är det ett år sedan dom satte kniven i mitt knä. Isch isch... Om jag säger att jag minns det som igår låter det ju som att det är ett lyckligt minne, men det känns inte som att det var ett år sen i alla fall. Ett starkt minne kan man väl säga att det va då.. (?) ..men usch vilken helvetesvecka det var nu när jag tänker efter ! :(
Jeäjeä, det var ju lätt värt det med ^^

Idag är jag trööött, Baggis o jag ska ha bild med Stickan strax.
Snackade med sis igår, nu får du allt ta och komma hit <33

image214
Och: Tränieren ikväll :)  yäss !

Kommentar:
#1: elise

but now your back! :D
förlåt lilla stumpan att jag missade din volleyboll-lektion :(

2007-12-04 @ 16:39:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: