Erikatta

2007-12-07
09:27:20

Fredag - igen

Kom till skolan idag och fann inte min specialidrottsklass någonstans :S vart fan va den ? Jag o en annan tjej som inte heller hittade den antog att vi inte hade lektion då, men konstigt va det. Trodde ju vi skulle göra tester idag...
Jaja, börjar bli mycket volleyboll på fredagar nuförtifen och idag är inget undantag! Louise kommer o besöker med Falkenbergs skollag och Donika kommer med Gislaveds skollag. Så nu står vi plötsligt på varsinn sida av nätet istället för på samma. Vi får väl se hur det slutar.. Har ju träning ihop sen :)

Bara en hel vecka kvar!
Nu ska jag kila iväg till min bildlektion :D :D


Kommentar:
#1: Mimmi

Hey babe! Kan du lägga in resten av recepten på Käk i Köket? :)

2007-12-07 @ 22:09:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: