Erikatta

2007-12-22
21:09:01

Julklappar och film
Nu är det jättenära till julafton. Har varit i stan idag med sirran och handlat de sista julklapparna. Jobbigt värre var det, men nu är det klart och inslaget och hela köret så nu ska det nästan bli kul att se folk öppna julklapparna :D Är faktiskt riktigt nöjd med köpen! fast kan ju inte avslöja vad jag köpt ^^
Känns skönt att katta är hemma ett tag nu så man kan prata med henna lite hur som helst och när man vill. Det kan man ju ändå klart, men blir inte samma sak i telefon..

Igår var jag och en bra hunk ;) på bio och såg den äckligaste av äckliga filmer, Saw 4. Yeeä den kan ni gott se, nån sjuk jävel som gör de filmerna, men se den ändå. Se till att inte ha för mycket i magsäcken bara ^^

Sen på torsdag blir det "Guldkompassen" och sen ska "Arn" ses nån gång också ..

jaha.. nu ska jag och min brutta till syrra se på film, lova att ni inte blir för avis :P

Kommentar:
#1: Junitjej

Skönt att alla julklappar är fixade!!

2007-12-22 @ 21:22:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: