Erikatta

2007-12-03
10:16:49

Ny vecka ....

Då har jag haft en lektion i volleyboll med min idrottsklass, talangfulla var de allt ^^
Skönt att ha gjort det för nu har jag inget mer som tvunget ska göras denna veckan, förutom litteraturen, men den blir jag av med imorgon :)
Den här dagen behövs känner jag. Massvis med håla men det är bara bra. Jag vill inte vara hemma och orkar inte göra något nu.
På tisdag är det ett år sedan min operation ^^
På onsdag är det utvecklingssamtal.. yähs...
På torsdag åker muppAmanda till Paris och får träffa underbarahSarah. Kött.
På fredag är de volleyboll med skollaget, höhö..
På lördag är det match feän :)
Och träning hela veckan som vanligt :P

Okej. Bra...


Kommentar:

Men hallao..muppamanda och underbarah sarah. jag anar favorisering..8-) ;) right on, bruden!

2007-12-03 @ 15:19:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: