Erikatta

2007-12-06
09:26:58

Svenska hjärtan

Hade bästa drömmen inatt och så var jag tvungen att vakna, damn :P Det va jag och Amanda och vårt Kos bland annat :) höhö... längtar till värme och sol i dessa tider.
Idag åker Amanda till Paris. Pyttan åker till Falköping. Och jag .. jag åker till skolan. Men det är ju ganska trevligt det med. Det blir julgodis-bak idag i alla fall! Knäck o ischoklad och chokladdoppad marsipan ska jag o Mimms göra. mmm... Plus att jag inte får glömma att köpa linsvätska idag för då har jag snart ökentorra ögon vill jag lova. Glömmer det jämt. Så alla som läser det här och har mitt nummer - messa och påminn vettja! :D

"Ett liv med låga krav är som sommar utan sol och vinter utan snö"   -L.Lindh   :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: