Erikatta

2007-07-20
00:21:49

mkt ?
jaa.. min mobil är förvunnen åp en buss nånstans, så ska köpa en ny i helgen ! japp å så va de .. lite trist för skulle ju ha skitskoj i sthlm för dom pengarna, men de löste sig ändå, så jag ska till elin den 5e aug ! skojskoj :D

Men en sak.. ibland önskar man att man hann mer på veckorna.. tiden rinner iväg för fort, samtidigt som jag längtar såå mycket till att få flytta ! men känns lite skumt att bara lämna allt här.. finns mycket som jag inte vill förlora som jag har här !..

vfr bli vuxen för fort ? men är bara ungdom en gång i livet !
önskar du kunde vara glad för min skull ? e du de ? <3

// Katta

Kommentarer:
#1: fanny

JAG ÄR SJUKT GLAD FÖR DIN SKULL :D <3

2007-07-20 @ 16:17:51
#2: Sttiiiioooome

Åhh kommer sakna dej sjukt mkt älskling , snart så flyttar du jue :( men ses ju iaf fast int lika ofta :( snyft.. men även om vi kommer sakna dej som f*n så vet jag att alla är glada & stolta över dej. Iaf jag <3

2007-07-20 @ 21:40:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: