Erikatta

2007-07-25
21:33:07

nån som kan tyda drömmar ?

jag har dröm en dröm.. jag drömmer den om och om igen..om och om igen.. vet inte vfr , men den kommer tillbaka då och då !

det börjar med att jag sakta glider ner för en lång backe som aldrig tar slut. jag glider på sand.. sanden är hård, men samtidigt lös överst! i sanden finns det skrot om skrapar mot mig.
 och jämte mig glider någon annan.. jag vet inte vem... kan inte se personen ..!
 i bakrunden hör jag ett hemskt kvinnoskrik som skär i öronen..
och i drömmen finns en till person ! en mycket god vän till mig ! men personen är död .. och jag får PANIK och får för mig att jo, jag måste.. måste rädda min vän ! får inte vara död, måste rädda !! så jag försöker förtvivlat klättra upp för sandbacken, men det går inte .. personen jämte mig viskar.. nej, det går inte, din vän är död.
   jag sjunker ner och allt hopp släcks..fortsätter glida, men efter en stund får jag panik igen .. Måste rädda ! får inte vara död ! så håller det på , men sen vaknar jag ! allt snurrar och det ilande kvinnoskriket fortsätter .. nån som förstär va det kan va ? drömmen kommer bara tilbaka !


Kommentar:
#1: fanny

Usch dt där låter jobbigt du :S

2007-07-26 @ 17:22:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: