Erikatta

2007-06-15
17:10:11

arg...
... blev jag. Jag blev så arg.
Skulle helt fint o lugnt gå o hälsa på min lilla vän som hade opererats. Jaha frid o fröjd, solen lös, och helt oskyldigt går jag fram till receptionen och frågar vart hon ligger och då säger tanten i luckan på sitt egna otrevliga vis... "mjahaaaa... erm, kan du hennes personnummer då?"
Joo det fick hon såklart och så kollade hon i sin dator i hundra år innan hon kom tillbaka och sa "mjaa men hon är ju utskriven" ( en *fan-va-du-stör-blick* hann hon med också )
Jahapp tänkte jag, det var konstigt för hon hade ju opererats i förmiddags... I alla fall så ringde jag hem till henne, systern svarade, men någon Eljesa var där inte utan hon skulle vara på sjukhuset..
Jag gick in till da Biatch i luckan igen och berättade att jag hade ringt hem och där sa de att hon borde vara kvar där.
 "Ja men här står det att hon är utskriven i alla fall"
Erm.... Du kan möjligtvis inte se vart hon har legat då? Hon kanske är här fortfarande.
"Om du väntar nån timme så är hon säkert hemma sedan, hon är kanske på väg hem nu!"  
AArgghhhh!! Dööda mig låångsamt #"@F!! jag kunde inte hjälpa det men jag ville bara kräkas på denna såå samarbetsvilliga service-dam. Bestämde mig för att bara gå...
När jag senare talade med Eljesa dagen därpå berättade hon att hon hade varit vaken och på sjukhuset från klockan 12 till 17 ungefär, altså när jag var där.
1-2-3-4....... puuh, andas

image54

Ville bara få det ur mig!   // eriika
o Puss på dig min lilla vän, nu blir du bra igen! :)  

Kommentarer:

Blev så arg så... du gick?!?? Ojdå ;)
Förresten, klart hon kände sig obekväm om du såg ut som på bilden...

2007-06-15 @ 20:48:56
#2: fanny

HAHAH kärring x)

2007-06-15 @ 21:21:00
#3: erika

mm ja hehe sikken pärs

2007-06-16 @ 13:09:09
#4: Elise

heeeeej..hur är det sötnöt?! :)
när vi skulle hälsa på marcus på sjukhuset var det också en sådan jobbigt tant i receptionen..fyy

2007-06-19 @ 00:31:55
#5: erika

elise :)
jaha du, då vet du, sikken sketen service *skakar på huvet* ...

2007-06-19 @ 18:38:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: