Erikatta

2007-06-05
19:46:52

Farligt i stan idag

Skola?? No more, inte detta skolåret iaf. Nu är det absolut sluut.
OCH vad gör vi då? joo.... ger oss ut på stan och glädjeshoppar i tre timmar :o ha!! det var ju mindre planerat, men så kan det gå fast att det är farligt, för ekonomin då. Speciellt när man vill ha nytt av allt. För det är så man börjar känna efter att tag i alla butiker. JC är farligast för där blir man Jeans-galen och då blir det inte billigt!
Och så har jag ett meddelande till Gina Tricot: skaffa STÖRRE lokal !!! Jag blir gaalen när man e där inne och behöver ett skohorn för att ta sig in över huvud taget. Man får cellskräck av bara tanken och det är alltid fem mil kö till fyra omklädningsrum. Jag kräver större yta! hm.

Jaja, hemma igen och väl är kanske det. Imorgon är det nationaldagen ...och Volleybollens dag för er som inte visste XD hihi.. See u around //Erika


Kommentarer:
#1: Sarah

farligt farligt, men roligt roligt haha xD

2007-06-05 @ 20:04:15
#2: Mimmi

Hittade du något kul i stan då? Jag håller med om det där med Gina. Är så tråkigt att det är så litet när dom har så mycket fina kläder! Skulle vara lika stort som H&M :D

2007-06-05 @ 20:22:15
#3: erika

jaa minnst sagt!! :)

2007-06-05 @ 23:02:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: