Erikatta

2007-06-10
12:59:09

Lång helg

Shiet sikken lång helg :) började redan i torsdags och är inte slut än, allt är en hel lång feast :P
Hunnit träffa massvis med folk och haft askul, festat me crazycute -johanna o co. Träffat många gamla bekanta, och nya bekanta och bara bekanta :)
 
image53 

Och ja, igår var vi vid havet, men nej jag badade INTE, jag erkänner att jag är badkruke-drabbad.

Skulle cyklat till Elin idag med Sarah men slutade med att det inte blev så iaf... så här sitter man och svettas i värmen istället.

I veckan slutar sis nian, måste man ju se när alla gråter och är glada på samma gång, hehe.
 Och snart ska man börja jobba med. Kommer jobba asset av mig denna sommaren.. Men pengar ska man ju ha.
 
puuh sikken värme.. :)   //eriika


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: