Erikatta

2007-05-31
10:49:37

clever potatoe

Mmm idag hade Erika sin smarta dag.... eller inte..

Så sitter man på tyskan  och pluggar asset av sig inför ett matteprov som man knappt kan.
Och så när man väl sitter där... på mattelektionen, och läraren delar ut provpapper så säger hon "Men Erika, du behövde ju inte göra detta provet... "
Ehhh... nähee :o  happy surprise där!
Så säger hon "Men du får ju göra det om du vill, jag har ett över"  
JAG:   "Ehh... jaa.. det kan jag ju göra...." 
--Men va???  VAD sa du nyss Erika?!?  Två sekunder senare sitter jag där och förstår att jag bara kunde ha gått därifrån utan att behöva räkna ett enda tal mer i heela mitt liv! 
Ändå sitter jag där med ännu ett prov framför mig... Hoppas att jag har gjort det bra annars har jag definitivt gjort bort mig... ha!!
 
Aldrig mer matte ...aldrig mer tyska...
Aldrig mer spanska..    I'm done! :)            

<3 //erika




Kommentar:
#1: Mimmi

Hahaha smarto ;D

2007-05-31 @ 13:21:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: