Erikatta

2007-05-27
21:51:57

Dammark


Hemma från Danmark igen och tröttare än på länge.
Underliga danskar det där som inte käkar ordentlig mat mitt på dagen under ett läger när man behöver den som mest.. Hm...  Jaja vi anpassade oss väl och åt vad som fanns till lunch vilket mest bestod av bröd som någon tappat saltkaret i ungerfär. Dessutom är Köpenhamns vatten det minst goda vatten som smakats vilket de flesta av oss erfarade. Men, man tager vad man haver (eller hur man nu säger) och vi lever fortfarande.

När man är på läger ämnat för yngre medlemmar tycker man nästan synd om de ledare som tagit hand om en själv i tidigare tider, hehe.. Tonårstjejer överallt som retas och klänger på samma stackars killar (som nog förresten är ganska nöjda) och alla verkar de tävla om vem som skriker högst, springer mest i korridoren och somnar senast. 
 Okej då, vi ska inte dra alla över en kant, många är ju lugna med, som de vettiga hyltetjejerna :) Speciellt sådana änglar som Katta och Fancy...
Går väl heller inte att undkomma att de söta livliga varelserna, och allt liv de för, också är en del av lägret! De är ju ganska roliga i alla fall och klart att man känner igen sig... fast ur ett annat perspektiv.

image30  <---- den här tröjan/linnet visade sig vara exclusivt designad av mäster Åström himself under den tid han drev  "spike". Finns bara i tio ex till och me, kan bli värt nåt  :) haha

En annan sak jag tänkte på när en sak nådde min hjärna... Mina tränare för guds skull.. I owe them everything!  Vi är för bortskämda med bra tränare helt enkelt :) ...ända från åren med Freddan och sedan Boris och Daniel och sen kom Harry in i spelet. Och rare far såklart :)  Vilka tränare som i fortsättningen lever upp till vad de har varit/är för laget och även individen återstå att se. Johan är såklart också en del i pusslet! Hade gärna sett honom tillbaka...
  I alla fall gör de mycket jobb för att vi ska få spela och träna som vi gör, vilket jag och laget uppskattar.   

Okej men nu... Schlafen bitte, ruhe! hehe..  har man sovit på luft i två nätter, varav blivit väckt av att brandlarmet gått en av mornarna behöver man en säng...      

//eriika

image37
Bild: katie o fancy (i de limegröna hallandströjorna) tror dom kan bli bruna av hallens varma lampor (?)  (nej, det funkade inte...)

Katta.. aah jag håller helt med erika.. även om jag såg det ur ett annat perspektiv, alltså som spelare! De flesta va schyssta, men aah en del kan man ju undvika.. hrm inga namn ( några kanske vet vilka jag menar ?) humm..image42Sen va de ju rätt gött att vårt vann hela alltet också ;) hehe
elin, emelie, erika, jag :O, Fanny( fegisen våga typ inte skrika<3haha)
Sara, pernilla, cassandra och jessica
//KATTA

Kommentar:
#1: fanny

hihi dt va sjukt kul :D Talanglägreet näässttaaa :D<3

2007-05-28 @ 16:00:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: