Erikatta

2007-05-17
14:24:42

//Katta här 17/5
TJAA ! idag ska jag checka på fotboll ! trodde ju att stina agnes å moa skulle spela, men tydligen va de ju herrarna, så får la kolla på dom ist ;) dom möter ju unnaryd..jupp

image26  <---fotboll, se å lär ?

Alltså fatta PANIK jag fick igår :O JAG TAPPADE MOBBEN I TOALETTSTOLEN !!  woop..(tu att man hann spola först iaf xD ) fast den e rätt ok nu när jag fönat den halva natten. usch..de va hemskt.. knapparna funkade typ inte..men nu funkar den iaf ! =) tur de .. fattar bara inte hur jag lyckas, men jag e ju skickligt på sånt.. hrmhrm..

Fick kallelse igår till landslagslägret i sommar! äntligen, längtar som fan =) men vadå pojklandslagsläger ? ;O haha..



//Katta

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: