Erikatta

2007-05-15
20:23:48

Sommarn börjar märkas
Ja... är det inte sommar snart? jooe det äär sommarlov snart! :D wiie... bara 12 skoladagar kvar nu!! aah va skönt (fast en vecka till för katie den stackarn...) hehe

Ja så va då säsongen slut efter helgen och hur känns det då?? tråkigt, lite lessamt... trots att året inte varit som jag väntat då man fått stå vid sidan av, istället för på planen. Ja, trots det känns en vecka utan att få träffa laget som en evighet. Är så stolt över laget :)
U-21 SM i Gislaved var helt otroligt roligt!  "Det skrattande laget" som Harry vår ängel sa :)
Såå underbara tjejer. Åsså får vi ju inte glömma Boris the Boss såklaart.
Längtar redan efter nästa säsong, vi kommer vara ett lag mer än någonsin, och då får jag till och med vara med och spela (shiet blir ju helt galen bara av att tänka på det) hehe :D må det vara snart.
Väntar även med spänning på nyheter om hur herrlaget kommer att se ut nästa säsong -alltid intressant.
Laget ni är bäst!

                                             image9


Andra underbara tjejer är dom i klassen (och då är killantalet avrundat till tjejer). Thnx mim o marcus för en fiin fest i fredags!! jag säger det me: flytta lite oftare :) dessutom gör nog mims den godaste smörgåstårtan ever me! mums..

image10image11image12image13image14image15image16image17image18image19

Imorgon väntar en återvisit på sjukhuset i Varberg med mitt lilla knä... detta eviga knä.. mhm.

pusshaj <3 och simma lugnt nu! hehe               //eriika

Kommentar:
#1: Mimmi

Hehe tackar tackar! Du ska få receptet snart! :D Ringde maritha idag och sa att hon fick skriva ner det åt mig :D

2007-05-15 @ 20:45:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: