Erikatta

2007-05-30
18:24:18

Stekhett !

Igår va de steekhett ! Typ dog av värme ! så vi bestämde oss för att ta ÅRETS FÖSTA dopp ! Skönt, fast liite kallt i vattnet kanske.. hehe de va jag, stina, hanna, agnes , moa, fanny och erica såklart! mkt trevlisch ;)
image40jag å agnes dyker ! :D å stina funderar.. "hur fan gör dom" ..alla fattar som har sett stina dyka x) hehe

Har även skitont i foten, har typ stukat den lätt.. såklart va det när jag spelade fotboll ! hann typ spela i 2 minuter, sen gick de som gick.. har farande ont, kan inte springa eller nåt typ :S
image41Badade fötterna med .. skönt !
Erika är trött som ett as, å de e jag med.. hade det inte varit för att jag MÅSTE följa LOST hade jag nog lagt mig å sovit nu.. Med Erika haha inte! Dessutom så saknar vi volleybollen ! humm.. känns tomt utan den :'(



81 dagar kvar !!! Sen flyttar jaag ! woho..!  Hade bäst // KATTA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: