Erikatta

2007-11-17
16:51:01

Balklänning!
Idag åkte jag och mor min för att checka lite balklänningar. Vi hade tänkt att vi skulle börja på Hanna Morris och sedan kika in på Vera & co. Det var inget köp planerat utan vi var mer ute efter att få lite koll på läget. Men vi kom inte längre än till Hanna Morris!
I ca en och en halv timma med hjälp av ett äkta proffs, eftersom vi var ensamma i hela butiken, provade vi olika färger, modeller och lite smycken -hur kul som helst! Många av klänningarna var helt underbara, man ville bara ha dem allihop!!
Till slut blev det ändå, lustigt nog, den klänningen jag provade allra först. En lång klänning i silver med dekoration fram och ett väldigt fint liv som jag fastnade för. Jag kom helt enkelt fram till att bättre än såhär kan det inte bli! Det är då man inser att leta vidare inte lönar sig. Så nu är den min och Hampus får bara vara nöjd så :)
Sen följer smycken, skor, tiara, hår (som redan är bokat), smink, bil... det blir riktigt kul :D

Kommentarer:
#1: Tanja

Det låter super nice :) hihi.

2007-11-18 @ 12:51:40
#2: Amanda

Syftet med den här bloggen var inte att stressa mig va? För...du lyckades jävligt bra iaf;) haha men du, det låter kanonfint! Vart haru bokat tid nånstans? pussss

2007-11-18 @ 15:11:58
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: