Erikatta

2007-11-22
10:05:39

barn ?

igår hade jag och elin en diskussion om att föda barn:

ligger i elins säng och funderar.

katta: tänk å föda barn..
elin: usch ja,
katta: de måste göra sjukt ont alltså. jag kommer aldrig våga de!
elin: ja gud ne.
katta: liksom, de kan ju ta så lång tid också.
elin: ja, de kan ju ta upp till 12 timmar..12 timmar av ren smärta liksom
katta: mm.. men tänk om man måste på toa då?
elin: -va?

ibland vet jag inte vad jag tänker med, men va gör man då liksom?


Kommentarer:
#1: katri

Hur läskigt det än kan låta, så händer det väldigt ofta att man "går på toa" mitt under förlossningen, det är det sista man tänker på i det läget, vissa laxerar sig innan för att förhoppningsvis slippa =)

2007-11-23 @ 08:55:07
#2: anna

hahaha faan va sjuk katta xD

2007-11-24 @ 15:32:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: