Erikatta

2007-11-23
08:38:53

Bra start
Den här dagen börjar INTE bra.
Man börjar med att komma till skolan, låsa in sina saker i skåpet för att sedan börja fundera på vart fan nycklarna har tagit vägen. Till slut när man märker att de inte finns någonstans finns det bara ett möjligt ställe kvar - i skåpet SJÄLVKLART. Typish. Jaja, det löser vi sedan tänker man och går till sin lektion som man redan är försenad till. Då hör man "Ska du också göra prov?" Uhm... neeä... det hade jag ju redan gjort... jaaha.. åkt till skolan för tidigt alldeles i onödan!
Letar upp vaktis så han får klippa mitt lås så man kan få sina nycklar för att sedan slänga den gamla skåpsnyckeln mot en ny. Suck säger jag bara...
Så nu sitter man här i en ganska ännu öde skola. De som inte har lektion eller har kommit för tidigt till en inställd lektion ligger förmodligen hemma och sover fortfarande.
Jaja, jag och Baggis ska i alla fall träna med skollaget idag så det kan ju bli kul, kanske. Och så är det ju träning ikväll såklart me brydarna :)

Yesyess

Kommentar:
#1: Amanda

Verkligen otur, såna där ögonblick får en att tänka - är jag HELT väck?! och du, najsig blogg du har nu, verkligen. (:

2007-11-23 @ 11:33:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: