Erikatta

2007-11-26
14:01:29

data
idag har vi suttit i datasalen på lektion i 3 timmar.- mina ögon är snart fyrkantiga.

problemet är att vi ska sitta här i 3 timmar till!
detta beror på någon karaktärsvecka då alla 9or kommer å kollar på skolan- alla är fjortisar?
jaja

jag börjar bli mycket irriterad
jag har haft flera CAD-lektioner (teknik på datan typ..) då jag i stort sett skrikit efter hjälp men inte får någon, detta är mycket irriterande eftersom jag inte kommer någon vart då! och då går man t.ex in på sin blogg för att man inte har nåt att göra.

precis som muhammed, som va inne på youtube då han inte hade fått nåt häfte, och så kommer läraren.

läraren: och så gör vi det vi ska
muhammed: mm..
(börjar kryssa ner allt för att börja med CAD )
läraren med otrevlig röst: men gör det då för fan!!
katta: man får inte svära.
läraren: jo, det får man
irriterad katta: nej, det får man inte, eftersom läraren ska vara ett föredöma till eleven, så får man inte det

egentligen bryr jag mig inte så mycket, och svär en hel del själv. Men jag blir så irriterad!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: