Erikatta

2007-11-24
12:19:01

"Hej jag heter Dounika"
Man går upp en sån här dag och vet knappt vart man har sig själv.
Plockar lite bland saker utan att veta varför.
Äter en halv frukost och bryr sig inte om att klä sig vettigt.
Så loggar man in på datorn.
Och så pratar man lite med Donika.
Och plötsligt är man hur pigg som helst!
Hon är magisk den kvinnan :)

Till exempel berättade hon om sin dröm hon hade:

- | ∂σиιкα . . c säger:

omg vilken dröm jag har haft!!!!

erika säger:

haha vaddå?

- | ∂σиιкα . . c säger:

jag drömde att du va gravid

erika säger:

HAHAHA?

- | ∂σиιкα . . c säger:

sen du ville aldrig gå ut så sa jag kom vi tar en promenad.. så gick vi ut

- | ∂σиιкα . . c säger:

och gissa vilka vi träffade

- | ∂σиιкα . . c säger:

allbäck och alexandersson

- | ∂σиιкα . . c säger:

HAHAHAHAH

erika säger:

hahahahhaha men va?

erika säger:

vafaan !haha

- | ∂σиιкα . . c säger:

helt sjukt..sen var jag tvungen att ta kort med dem.. och kom några killarsom också ville ta kort

- | ∂σиιкα . . c säger:

så frågade ena allbäck är de din flickvän..han ba jaa vi väntar vårt första barn

- | ∂σиιкα . . c säger:

HAHAHAHAH

erika säger:

aaaaahahahahahahahahaah

- | ∂σиιкα . . c säger:

fyfan vad sjuk dröm.. sen var jag helt plötsligt alexandersson flickvän.. så sa han att jag hatade barn de var därför jag gick BF

erika säger:

AAAAAAAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

haha

- | ∂σиιкα . . c säger:

jag har aldrig drömt så sjuk dröm

- | ∂σиιкα . . c säger:

ahhahahahaa

erika säger:

hahahah men shit!

- | ∂σиιкα . . c säger:

när jag vaknade jag ba: fan jag håller på att bli gaalen

och sen frågade jag vart hon hade ont:
erika säger:
men donika haha vad är det som gör ont nu då?

- | ∂σиιкα . . c säger:

skojar bara...mina mellan benen

- | ∂σиιкα . . c säger:

hhahaa

erika säger:

HAHAHHAAH

- | ∂σиιкα . . c säger:

vet inte hur de sttavas

erika säger:

VA?

erika säger:

hahaha

erika säger:

ljumskar hahah

- | ∂σиιкα . . c säger:

ljumskar?

- | ∂σиιкα . . c säger:

hahaha

- | ∂σиιкα . . c säger:

precis..du har ju sett hur jag har tränat denna veckan

erika säger:

hahahah

- | ∂σиιкα . . c säger:

jag jan knappt röra på mig

oh dear oh dear... :)

< donikas självporträtt ^^

"inte för att skryta...
men det är jag som är Donika"   <3


Kommentarer:
#1: Donika

HAHAHAAHAHAHAHAHHAHA :D när man läser de här så ser man hur fel man egentligen stavar på msn :D:D

2007-11-24 @ 12:27:54
#2: Fanny

hon är sjuk xD fint självpoträtt också haha

2007-11-24 @ 13:37:40
#3: anna

hahahahahhaaha

2007-11-24 @ 15:36:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: