Erikatta

2007-11-20
17:56:59

Ingen energi kvar
Alltså såhär är det!
Den här J***A Svenska uppgiften som ska skrivas om typ SJU olika författares liv och deras verk, litterära stil och påverkan på eftervärlden GÅR MIG PÅ NERVERNA nu. Föör VARJE FÖRFATTARE tar ju typ en hel J***A DAG att skriva! OCH man måste läsa igenom MINST en hel BOK för att få ut fakta som inte behöver vara mer än två A4-sidor! OCH när man har fått ut den viktigaste faktan om en författare har man suttit i FLERA TIMMAR typ och då måste man börja med NÄSTA författare som tar lika lång tid om inte LÄNGRE, plus att man då är så trött att man SOMNAR i biblioteket. Och tro mig, det är inget uttryck, det händer då och då att man vaknar och märker att man har sovit en stund!

Nu är klockan 18.00, jag har träning om en timme men är så otroligt trött fast att jag så gärna vill göra en bra träning  x(

Kommentarer:
#1: Tanja

Du är duktig, så det klarar du bruden ;D

2007-11-20 @ 19:48:48
#2: erika

ååh tack :)

2007-11-20 @ 21:43:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: