Erikatta

2007-11-11
19:55:19

Kött, Kyckling, Fisk, Fläsk och Bacon

Först vill jag bara säga Grattis till far, det är ju faktiskt fars dag ^^ (vet dock inte om det känns rätt och säga just "Grattis" men det är väl så man säger... ) Jag vet inte hur det är med era pappor men min verkar kunna nästan allting, och att kunna allting är ju ändå ganska imponerande... Till exempel låter det precis i denna stund som att väggen bakom mig håller på att rasa ihop när som helst, för den håller han på att riva och renovera. Definitivt den bästa farsan jag någonsin haft!! ;)

Jäjä... fars dag eller inte, när det gäller volleyboll finns det inga giltliga skäl till frånvaro (nästan inga iaf). Idag bar det av till Svedala för match. På vägen dit hann Coach Borran shoppa loss på Preem och en promenix blev det när vi kom fram. Nya vackra (defenitivt smickrande) koder inskaffades ^^  därav detta inläggets namn.
När vi entrade hallen mötte vi dock ett mindre imponerande arrangemang. Ingen andradomare!! illa illa... inte första gången det händer i serien bara i år! När klockan är tio minuter innan match har jag fortfarande inte fått lotta om serven, vilket i senaste laget borde gjorts typ i alla fall kvart i :O
Hur som helst hade vi åkt aaalldeles för långt för att kräva om matchen (vilket man kan utan andradomare) så ut på plan kom vi :D  och vinst blev det med 3-1 efter två bra set och två pressade sista set då Svedala spelade upp sig samtidigt som våra misstag ökade... Vi for alltså hem med ännu en vinst i bagaget inför seriefinalen mot Värnamo nästa helg. Dags att börja ladda redan nu, nervöst :P

Bruudar! Alltid en ära att lira med er :)

 < fick en fin bild på... ja... gissa det ni xD


Kommentarer:
#1: Mimmi

hahaha samma här!! Den hade gjort mig på dåligt humör varje dag :P

2007-11-12 @ 11:10:24
#2: anna

faaan va ja längtar :D ja satt på bussen in idag å tänkte på matchen..gaaaah! jag har börjat ladda!! FAAN VA VI SKA DUNKA BOLL DITT KÖTT! ( läs mitt blogginlägg jag har oxå me koderna xD)

2007-11-12 @ 20:05:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: