Erikatta

2007-11-14
14:45:16

Onsdag
Såå träningen igår var godkänd i alla fall, ny träning idag :)
Annat som hänt idag är att vi hade en enkel naturkunskapslektion och ännu en meningslös geografilektion. Känns som man inte gör något vettigt i skolan :O
Sen stack jag och Amanda förbi Andy's (som tidigast får man la tid i juni då..) och sen var det bara att springa like a maniac för att hinna med bussen. Hatar det. Men vi kom med den i alla fall.

Imorgon väntar en heldag i Göteborg på Utbildning- och Yrkes- mässan. Får väl se om man blir nåt klokare på vad man ska ta vägen efter skolan...

Så är läget ;)


Kommentarer:
#1: Amanda

Du hatar å springa efter bussen eller du hatar å TAPPA BYXORNA?! hahhahaha..^^

2007-11-14 @ 15:25:56
#2: Mimmi

Det behöver inte vara ens enda mål i livet, men det kan vara en väldigt stor del att försöka hitta sin kärlek. För visst vill väl alla det i slutändan? Och jag menar verkligen inte att ni är olyckliga men det är hemskt tråkigt att se er så bekymrade som ni blir när det är kill-problem! Det kan du inte förneka!
Jag dissar heller absolut inte mina vänners livsstil! Men det jag undrar är hur du vet vad jag har varit i för förhållanden innan? Jag har tillräckligt med erfarenheter för att våga uttrycka mig om saken!
Kände du att du behövde försvara din egen livsstil, eftersom upprördheten, eller?

2007-11-14 @ 16:30:31
#3: Mimmi

Jag tycker inte synd om dig! Alla gör vi våra egna val, precis som du gör dina. Så det finns ingen anledning att tycka synd om dig. Jag tog klassen som ett exempel på hur det kunde vara just eftersom att vi är så många tjejer i klassen och det är en hel del som haft det struligt. Men jag kunde lika gärna tagit ett annat exempel. Inser nu att jag nog borde gjort det eftersom att ni tog det så personligt och inte såg helheten!

2007-11-14 @ 21:48:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: