Erikatta

2007-11-21
11:28:46

Onsdag
Yesyes, blev en bra träning igår trots sinande koncentrationsförmåga..
Idag är det i alla fall öppet hus här på Sannarp så lektionerna håller bara på till tolv eller ett :D
Det blir lite PA -käk sedan till käk i köket, och sen drar jag till Hyltestan till Doniqe för vi ska checka volleyboll me alla andra som vill och ska dit ^^ 

Nu ska jag fortsätta skriva i "Kostkoll", ett program som jag är väldigt skeptisk emot eftersom det precis har visat att jag gör av med lika mycket energi om jag gör "sittande arbete" som "bollsport, mycket intensivt" :S hah..?

Kommentar:
#1: firren

jaa maybe baby att ja ska dit å se den :) Den som lever får se :D haha

2007-11-21 @ 11:58:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: