Erikatta

2007-11-04
19:25:25

så va man tillbaka
jaa, så va man tillbaka till Falköping igen. trevligt är det.
 
Har haft ett skönt lov. Kan väl säga att de va slappt med tanke på att man va i torup!
Höjdpuktena måste ha varit t.ex tv.spel med lillebror ..
nej, det var faktiskt mkt treligt att träffa alla igen, träna med gamla härliga ''skrattande'' laget , fest hos emma där man träffar gamla nära å kära mm..

 Sorgligt men sant va att jag hann inte träffa min favoritsyster erika så mycket eftersom hon sticker till Paris när jag kommer hem! Hoppas hon hade skoj där (klart hon hade) å de va härlans att få va med henne så mkt jag kunde.. 
 
Hade bra .-katta

Kommentar:
#1: Donika

kattaaa:D vi kommer och hälsar på snart! (typ om några månader) hahaha :D men men, då ska du ordna fest till oss! ;) och jag saknar dig redan!! pusstjahejminlillatjej.. den kom jag på innan när jag sa hejdå till erika :D muhaha!

2007-11-04 @ 20:53:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: