Erikatta

2007-11-10
14:48:51

Snö eller?

Bloggens utseende har finslipats lite och musik har kommit in som ni märker.
Har man ett bloggdesign-proffs till kompis så har man. Mimms har lärt ut vad hon kan :)

Rykten om att det snöade i Gislaved igår har nått mina öron. Uhm... folk må tycka att det är mysigt med snö (vilket de verkar tycka) men jag är inte en av dem då. Det är liksom mest blött, halt och kallt.... Snön får alltså gärna hålla sig undan så länge det bara är möjligt om ni frågar mig. Sommar året runt, då talar vi mitt språk ...

Idag är det en riktig skittråkig dag, en sån dag som man har så lite att göra på att man får dåligt samvete för att man inte pluggar. Ska ringa Donika sen lite så kanske nåt blir kul...
Match imorgon i Svedala brudar!!  ...längtar vi efter :D yäsyäs

<3


Kommentarer:
#1: Mimmi

GUUUUD va snyggt det blev!!!! Och bilden fick du till bra!! :D:D:D Både du och Manda är ju PRO nu :D
Tro't eller ej men jag har faktiskt också gjort om min design idag!! :D puss i pannan

2007-11-10 @ 23:02:10
#2: Mimmi

Hahaha tack ;D

2007-11-11 @ 14:34:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: