Erikatta

2007-11-29
09:35:16

Tidig sovmorgon

Först måste jag beröma en mycket bra träning igår! Både individuellt och för laget, riktigt härligt! :)

Idag, som alltid på torsdagar har jag lite sovmorgon till 09.40. Det började ju bra..
När jag efter extrema ansträngningar till slut kommit upp och gjort mig nästan klar att gå upptäcker jag nämligen att väckarklockan på mobilen ringer, igen?? :S uhm.. jaa då visar det sig att man har gått upp en timme för TIDIGT! Bussen som jag ska åka med går inte förrän en timme senare! Hur då liksom? Det som förbryllar mig mest är hur klockan kunde ringa en timme för tidigt när den alltid, varje vecka, ringer samma tid på torsdagar! Och jag kollade efteråt om klockan var inställd på någon annan tid också men nääh.. inte var den det heller :O läskigt asså... jaja, till skolan kom jag ju och jag fick åtminstone en riktig frukost. En kort dag i skolan idag också, slutar halv 1 :)

tjatjaköttbulle


Kommentar:
#1: Amanda

Tänkte på det, kaske någon ringde dig en timma innan alarmet skulle gå? hahaha ^^ och så stängde du av och gick upp?

2007-11-29 @ 18:51:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: