Erikatta

2007-10-23
22:36:58

Röntgen
Idag blev det ett helt oväntat och plötsligt besök på sjukhuset igen... Men inte för några knän den här gången utan för handen/handleden. Men lika lång tid tar det för det.. Fleera timmar får man vänta för att prata med läkaren i fem minuter, sucksuck.
Vänta - få remiss - åka till halmstad - vänta - röntga - vänta - få besked - vänta - bli anmäld på ortopediken - väänta - få ett rum - vääänta lääänge - ortopeden kommer o bedömmer i tio minuter högst - åka hem. 
Och varja gång får man vänta i evigheter verkligen, tar många timmar det där...
Röntgen visade i alla fall inga sprickor, tack gode gud i himmelen och ortopeden sa att det var nog lugnt. Värst hade det varit med en spricka eller fraktur på båtbenet men det syntes inget där heller...
Och faktiskt har jag inte så ont längre... :)

Vart på träning och nu är jag tröttare än alla - Schlafe bitte! :D

Kommentarer:
#1: Mimmi

Du har blivit utmanad! Mer info i min blogg ;)

2007-10-24 @ 21:37:23
#2: Mimmi

Hehe gött ;D

2007-10-24 @ 22:31:26
#3: Donika den bästa

vf ringde du inte mig.. så hade vi kunnat skratta:D:D

2007-10-25 @ 23:38:49
#4: erika

haha!! jaa hade jag kunnat göra fan hahah men man får ju inte ha mobilen på i sjukhuset :P

2007-10-26 @ 16:31:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: