Erikatta

2007-10-04
19:49:21

Träningsmatchen

Såå.. me n Baggis stack o käka, kika runt lite på stan o tog en fika innan vi tog oss till Sturehallen. Där mötte vi laget så småningom. Träningsmatch mot Halmstad som resulterade i tre förlorade set och två vunna :) Det va väl okej, sakta men säkert under matchens gång blev det bättre från vår sida som avslutade matchen ganska bra ändå. Alltid kul o lira jue ^^
Inget varmvatten hade de heller, så det blev raka vägen hem (efter några rundor i återvändsgränd och Hemköp), freescht :D hehe..

Idag "slapp" man ännu en redovisning p.g.a. en annan utmärkt lång redovisning.
Och vet ni vad, mitt i redovisningen ringer mobilen. Kan inte svara skrev jag i ett mess till den som ringt. Vem det va ? Donika såklart! Svar: "Haha jaha.. ville bara skratta lite det var därför jag ringde :D " HAHAH du knäcker bruuden! Mitt i nåns redovisning blir man till och med tvungen att hålla sig för skratt på grund av dej :D puuh..

Imorgon ska man då springa Coopers test med start 08.10 typ. Inte för att det kommer vara kallt eller så men veesst.. Wish me luck!

:P


Kommentarer:
#1: Mimmi

Good luck ;D Du kan ju tänka på mig, som ligger i en varm o go säng och myser, när du springer ;D ^^

2007-10-04 @ 21:51:29
#2: erika

hehe :P gick faktiskt bra, trots kyla och blodsmak i lugnorna haha xD bra man e...

2007-10-05 @ 11:14:19
#3: anna

haa faan va sjuk hon är alltså xD donika :P

2007-10-06 @ 02:36:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: