Erikatta

2007-09-18
10:33:40

Idag-dagen

Idag vakna jag och va på jättebra humör , helt knäppt, brukar jag verkligen aldrig va på morgonen, men idag va jag det av nån anledning. Kanske berodde på att denna dagen börjar med en av Stickans trevliga bildlektioner :) Blev lera idag och givetvis lyckades den sätta sig precis under varenda nagel. Men va gör det när man skapar.... erm.. konst?  hehe :)

Det är träning ikväll och uppladdningen har börjat inför en helg i Lidköping stad :D Undrar om det kan slå Borås, hehe, men med heela gänget denna gången och en fet buss ska vi nog lyckas med något bra eller :) frågan är väl snarare om man kan misslyckas :D


Kommentarer:
#1: Mimmi

Hehe då kan du ju hälsa på edlund i Lidköping ;)

2007-09-18 @ 10:39:43
#2: sarah

på tal om bussar, idag åkte frankrikes landslag i rugby i buss förbi mig och maria! jag har sett en i laget i ögonen!!! fast jag vet inte vem.. men coolt ändå xD

2007-09-18 @ 11:18:21
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: