Erikatta

2007-09-29
20:31:26

Open 2

Va hos Donique idag dårå, o drack nyponte me kakor , alltid trevligt me teparty :) snacka me roligaste albanen hon hade på msn höhö, sen stack vi te hallen :

När vi kom fick vi varsitt kort av Frank Davidsson :O sikken cooling det äär !! Han hade ett kort på han o Donika som hon fick o ett på mig o han som jag fick :D haha såå najs! Han är trevlig han..



Habo vs. Örkelljunga som Habo vann 3-1. Vi satt i sekritariatet.
Donika såg tydligen mycket vackra saker därifrån :D

Sen stack vi till Venezia o fick i oss lite käk :P jag, Donika, Katta, Anna o Victor :)

Tillbaka i hallen ligger Hylte under mot Lugi som har så tunn trupp att de fått låna spelare av motståndarna (oss) !
Grabbsen i Hyltelag lyckas ändå vända 2-0 underläge till vinnst, 3-2 ! Bra det.

Nu ska jag käka kaffeglass! :P


Kommentarer:
#1: Donika

sikken söööting han är alltså!!:D Donika ser alltid en massa vackra saker:D värst var ju 12:an..daaaamn..han va inte så farlig som jag trodde mannen:D:D

2007-09-30 @ 09:27:43
#2: Mimmi

Haha ärligt får man låna ut sina spelare sådär hux flux? Illa om ni loosat för att ni lånat ut då ;P

2007-09-30 @ 10:12:54
#3: erika

neej altså eftersom det bara är cup, och hylte är så snälla ^^ så gör dom det, självklart inte annars!! hehe...

2007-09-30 @ 11:36:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: