Erikatta

2008-04-06
13:18:32

Dagen efter våran kväll
Dagen efter VÅR kväll vaknar Erika första gången halv 8 och känner att hon inte riktigt har de rätta förutsättningar för att ta sig upp. Såå hon somnar om och vaknar nästa gång av att telefonen  ringer. den slutar inte att ringa heller, varför tar ingen det är frågan Erika ställer sig.. Hon går upp och märker att klockan är halv ETT och att hela familjen har åkt till stan... doh..  Uttorkad som en strandsatt val är man me ..

UNDERBAR dag/kväll/natt igår :) You really made my day bryds!
Först bjöd Gästis på godaste maten och drickan! Mårten är vår ängel :) Tänk att han åkte ända ner till österrike bara för att hemta hem Cina från skidsemestern när vi hade kvalmatch!
Leif var där och höll ett lagom insatt men mycket underhållande tal om each one of us :D (Donika: "Kan vi inte träna") Han är minst sagt i sin lämpliga ålder ^^
MYCKET kul att se lite styrelsemedlemmar och annat klubbfolk nere i Landskrona!
Och mitt när vi sitter och äter så kommer Mattias mamma med en blomma till mig från min ängel som är på träningsläger i Danmark :O Sötaste :' )  <3
Sedan fortsatte festen, för oss yngre i Hylte hos en polare till Ivars kille. :P Vi hann både med att dansa och sjunga sing star (en viss Donika försökte gång på gång att vinna - men förgäves ;)) Tobbe vann i alla fall på bästa movesen hahaha xD Det blev fylletårtbakning! Tårtorna var menade att de skulle likna två volleybollar, men blev mest två högar av tårtbotten, grädde, vaniljsås, hallon, kolasnören och neverstop :D haha sen blev det tårttävling!
BÄSTA laget <3

För att säga något om matchen så hade Kronan gjort ett bra jobb med sitt spel, jag uppfattade dem som mycket bättre igår än förra helgen. det första vi gjorde på plats, efter att ha gått en runda, var att utvärdera hallen. Jag kan inte minnas att jag själv har erfarat en sådan hall där planen inte är på mitten av hallen :S det var liksom mycket längre bakom baslinjen p åena hållet än på andra vilket tyckte jag blev väldigt opropertionerligt.
När det sedan blev dags att lotta om serven så saknades en domare! Oops.. Daniel fick rycka in, bra jobbat Daniel, ett tack för det ska du ha! Så småning omkom vi igång i alla fall.
Vi vann först set direkt och redan då bröt lyckan ut :D vi är äntligen i DIVISION ETT! Matchen fortsatte och vi fortsatte med att vinna två set till - 0-3!
Det blev some skumpa och choklad och några jävligt bra ramsor *LYCKA*
18 matcher har vi spelat denna säsongen, och vunnint alla! Nio set är allt vi har gett våra motståndare. Damn we're good gurls.

Och den 16e maj (om jag minns datumet rätt) blir det stor klubbavslutningsfest på Gästis också, inte att glömma! Nu ska jag ägna mig åt nåt MYCKET underhållande, nämligen gårdagens BILDER moahhah.. *evil laugh*

Kommentar:
#1: anna

hahaha fyy fan vad roligt!!! Jag älskar det här..det känns som att de aldrig kommer att ta slut! fy fan vad underbart

2008-04-06 @ 18:24:01
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: