Erikatta

2008-04-13
19:32:16

Helgen
Igår vaknade jag och höll på att sätta andan i halsen - DET SNÖADE!! :O what the... Jag ville bara gömma mig under täcket igen, men icke, istället bar det in till stan me morsan o Mattias.

Det är i alla fall April och lika fort som snön kom försvann den, för idag är det så mycket vårväder här i lilla Torup som det knappt har hunnit vara i år än :O

Anyway, jag har hunnit kolla på fotboll idag! riktigt trevligt och inte utan att man blir sugen på att spela lite ^^

image252





You and me <3

4 månader idag och jag älskar dig mer än nånsin :)

Kommentarer:
#1: M

Älskar dig oxå!

2008-04-14 @ 12:40:43
#2: Anonym

jag gjorde det samma.. fast jag kröp ner under täcket o kramades lite. Då blir allt så mycket enklare

2008-04-16 @ 16:33:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: