Erikatta

2008-08-05
19:35:10

Morr...
Åaah blir man inte trött eller !! Man lämnar mobilen i en teliabutik för att den inte fungerar, vilket jag upptäckte på morgonen när jag vaknade och den inte ens vill starta.
Ja vi får väl skicka in den till verkstan så får du besked om tio dagar, säger killen i teliabutiken. Ookej, fine. Garantin har ju inte gått ut, tänkte jag.
Så får man besked nu efter tio dagar där det står att garantin inte gäller pga "åverkan" och att det kostar över 1000 kr att reparera den. Vaddå åverkan?? :@  Hur kan dom förklara det så? :S Den va lite rispig på skärmen och hade en liiten spricka i sig sedan i vintras som inte alls har med saken att göra. Den bara slutade funka, fråga mig inte hur, det är deras jobb att kunna sånt. Men framför allt, om det nu berodde på att den var repig (vilket jag bara gissar mig till att det kan va, fast att det inte är orsaken) varför sa inte killen i butiken att garantin inte skulle gälla?? 

ååh. irriterad.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: