Erikatta

2008-02-08
09:10:57

09.10 hemma
Klockan är 9 och om två timmar tar Perssonovic bussen till sin enda entimmes lektion idag. Känns... meningslöst

vaknade av ett sms från Tränika som ville bestämma vilka kläder jag skulle ha på träningen senare idag ^^
hah .. det lät konstigt , handlade om tröjor om det låter bättre..

det va en trevlig utflykt till Falköping igår trots att vi kanske har lirat bättre i våra dagar. McDonalds blev det ju i alla fall ^^

jaha, undrar vad man ska ha för kläder på sig idag... ska ringa Donika och fråga...

Kommentarer:
#1: MissMimmi

Haha var etiken din enda lektion? Då kanske jag skulle nämnt något lite tidigare ^^

2008-02-09 @ 12:53:47
#2: MissMimmi

Okej vilken tur :P ja det visste jag, för jag var ju med på torsdagslektionen istället :)

2008-02-09 @ 15:18:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: