Erikatta

2008-02-24
09:59:55

09:59 hemma
Alltså jag inser nu att det kommer inte bli en lätt match att ta sig upp klockan 6 imorgon efter mer än en veckas sovande till minst 10. uusch
Såg Morgan Pålsson - världsreporter, igår ju! Japp, den ska klart ses om man är ett Hipp Hipp- fan, like me ^^

Tog en sväng inom klubbens hemsida nu och det va väldigt vad herrlaget har snälla bilder att lägga upp på varandra :S inga bilder från matchen men ...

Idag ska jag i alla fall fara med B- laget till Halmstad och lira/coacha. Vi har en ledig helg med A-laget inför de två sista seriematcherna som är kvar, mot Malmö och Vindrarp. Så det ska jag göra idag!

Kommentar:
#1: Jessica

Hej, skulle du vilja hjälpa mig med att fylla i en undersökning? Håller på undersöker hur det är med skola/jobb runt om i sverige.
Kolla isåfall mitt inlägg http://jyees89.blogg.se/1203687799_underskning.html
Tack så mycket!

2008-02-24 @ 10:01:42
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: