Erikatta

2008-02-18
17:45:07

Gott samvete
Lyssna på det här - Erika har en ledig dag och hon har faktiskt GJORT saker! :D *stolt*

Först började det med att jag inte gjorde någonting faktiskt, det var såå tråkigt att till slut, efter lunchen bestämde Erika sig för att göra något. Det blev ganska så bra resultat ändå, jag bokade fler körlektioner och ringde Berendsen. Sen kom Mattias och lyssna här - Jag hjälpte till och med att tvätta bilen! Jag har nästen överträffat mig själv idag :P

Nu ska jag äta goood mat och senare blir det Badminton i hallen! yässs...

Kommentarer:
#1: Mia

Tack så mycket :D

2008-02-18 @ 22:42:49
#2: MissMimmi

Hehe gött erika ;D
Nu kommer jag snart hem till dig och våldgästar!

2008-02-21 @ 11:38:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: